Introducere
Folosirea, incluzând vizitarea și cumpărarea produselor de pe site-ul www.gastrotehnic.ro și www.shop.gastrotehnic.ro , implică acceptarea termenilor și condițiilor ce vor fi detaliate în paragrafele următoare:
Conținut site și Copyright
www.gastrotehnic.ro și www.shop.gastrotehnic.ro face eforturi permanente pentru a păstra acuratețea informațiilor din acest site. Rareori, acestea pot conține inadvertențe punctuale: unele specificații sau prețul pot fi modificate de către producător fără preaviz sau pot conține erori de operare. Fotografiiile au caracter informativ și pot conține accesoriii neincluse în pachetele standard. Ne declinăm răspunderea pentru orice situație care poate aparea din cauza unor erori de software sau defecțiuni tehnice apărute la server. Toate promoțiile prezente pe www.gastrotehnic.ro și www.shop.gastrotehnic.ro sunt valabile în limita stocului.
Factura însoțitoare
Produsele comandate se livrează însoțite de factură fiscală. Acesta poate fi în colet sau în plic transparent pe colet. Factura circulă fără stampilă și semnatură conform art.319 alin.29 din Codul Fiscal.
Garanția produselor
Garanția comercială se acordă conform legislației în vigoare. Articolele care reprezintă piese de schimb și accesorii originale, identificate duăa marcă și model de aparat sau duăa cod original de produs, beneficiază de garanție comercială de 6 luni de zile de la data cumpărării, pe baza de factură fiscală însoțitoare. Articolele care reprezintă piese de schimb și accesorii înlocuitoare, comercializate sub cod de piața liberă, ca articole echivalente ale codurilor original de produs, beneficiază de garanție comercială de 1 lună de zile de la data cumpărării, pe baza de factură fiscală însoțitoare. În situația unei reclamații privind un produs defect în perioada de garanție, cumpărătorul trebuie să înștiințeze furnizorul în scris, prin e-mail sau fax, așa cum apar acestea în datele de contact indicate în site . Pentru a beneficia de garanția comercială, montarea oricărui produs achiziționat de la noi trebuie să se facă într-o unitate service autoritată pentru reparații ăn domeniul electronicelor sau electrocasnicelor de larg consum sau de catre o persoană fizică autorizată pentru reparații în domeniul electronicelor sau electrocasnicelor de larg consum, care în caz de probleme în perioada de garanție, trebuie să elibereze cumpărătorului dovada montării produsului în cadrul unității service autorizate precum și constatarea de defect în perioada de garanție a produsului ân cauza. Nu se iau în considerare reclamațiile pentru garanțcia produselor care nu au fost montate în unități service autorizate sau de către persoane fizice autorizate pentru reparații în domeniul electronicelor sau electrocasnicelor de larg consum. Cumpărătorul vă prezenta această dovadă, împreună cu produsul reclamat ca defect în perioada de garanție si cu o copie a facturii fiscale cu care a achiziționat produsul în discuție, la sediul furnizorului, iar acesta, după constatarea îndeplinirii conditților de garanție, va rezolva situația prin reparație sau schimb, în termen de 15 zile, conform legislației în vigoare.
Frauda
Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica conținutul site-ului www.gastrotehnic.ro și www.shop.gastrotehnic.ro sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează site-ul www.gastrotehnic.ro și www.shop.gastrotehnic.ro , va fi considerată tentativă de fraudare și va pune în mișcare cercetarea penală împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat acest fapt.
Litigii
Orice litigiu apărut între Clienți și Societate va fi rezolvată prin cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instantelor de judecată din Sibiu, Romania.
Dispoziții finale
www.gastrotehnic.ro și www.shop.gastrotehnic.ro își rezerva dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări asupra site-ului. www.gastrotehnic.ro și www.shop.gastrotehnic.ro, structurii acestuia sau orice alte modificări ce ar putea afecta site-ul, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă către utilizatori în acest sens. Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Pentru orice lămuriri, vă așteptăm cu un mesaj la adresa shop@gastrotehnic.ro!
Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative:
Consumător înseamnă orice persoană fiziăa ce, în cadrul contractelor reglementate de prezența directivă, acționează în scopuri care se află în afara activității sale comerciale, industriale, artizanale sau profesionale.
Comerciant sau vânzător înseamnă orice persoană fizică sau juridică, indiferent dacă este publică sau privată, care acționează, inclusiv prin intermediul unei alte persoane care acționează în numele sau în contul ei, în scopuri ce țin de activitatea sa comercială, de afaceri, mestesugarească sau profesională în legătură cu contractele care intra sub incidenta prezenței directive.
Vânzătorul/Comerciantul este compania Auto Center Sibiu SRL, administratorul eshop-ului curent www.gastrotehnic.ro și www.shop.gastrotehnic.ro
Contract de vânzare înseamnă orice contract în temeiul căruia comerciantul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor bunuri către consumător, iar consumătorul plătește sau se angajează să plătească prețul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât bunuri, cât și servicii. Contract la distanță înseamnă orice contract încheiat între comerciant și consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanța organizat, fără prezența fizică simultană a comerciantului și a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanță, până la și inclusiv în momentul în care este încheiat contractul.
Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumătorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intra în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Consumător.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, socuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului returnat în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract. Rambursarea se va face prin mandat postal sau transfer bancar, în funcție de opțiunea Consumătorului.
Cu excepția cazului în care comerciantul s-a oferit să recupereze el însuși bunurile, în cazul contractelor de vânzare, comerciantul poate amăna rambursarea până la data recepționării bunurilor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumătorului conform careia acesta a trimis bunurile către comerciant luându-se în considerare data cea mai apropiată.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
- -contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștința de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător;
- -furnizarea de bunuri și/sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- -furnizarea de Bunuri confecăionate dupa specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar;
- -furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid
- -furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Cumpărător;
- -furnizarea de bunuri care sunt, dup. livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- -furnizarea de băuturi alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuatțile de pe piața pe care Vânzătorul nu le poate controla;
- -contractele în cazul cărora Cumpărătorul a solicitat în mod special Vânzătorului să se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrări urgente de reparatțe sau de întreținere.
Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vânzătorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumpărător sau furnizează alte bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de ântreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
- - furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
-
- - furnizarea de ziare, periodice și reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;
-
- - furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștința de faptul că își va pierde dreptul la retragere. Aceste limitări se aplică conform OUG 34/2014 art. 16.
- Exercitarea dreptului de retragere
Consumătorul informeaza Vânzătorul cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea formularului de retragere și returnare produs:
Formular de retragere și returnare produs
(prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriți să vă retrageți din contract în conformitate cu legislația în vigoare : OUG34/.sensul celor )
— Către ______________________________________________[aici se introduce numele, adresa fizică completă și numărul de telefon și/sau num.rul de fax și/sau adresa de e-mail a comerciantului]:
— Vă informez/vă informăm prin prezența cu privire la retragerea mea/noastăa din contractul ______________________ [aici se introduce numărul contractului sau al facturii inițiale] referitor la vânzarea următoarelor bunuri _______________ [aici se introduc toate codurile , descrierea, cantitatea și prețul unitar fără TVA al bunurilor în discuție așa cum apar în factura primită inițial] , comandate la data ____________/primite la data _______________ [data se completează în format ziua/luna/an]. Produsele le voi returna în aceeași stare în care mi-au fost returnate, conform OUG34/2014, prin _____________________ [aici se completeză numele curierului poștal sau rapid ales de consumător pentru returnarea produselor], suportând eu integral costul de returnare .
— Solicit rambursarea contravalorii produsului/produselor returnat/returnate prin :
|
Mandat poștal ; banii se vor ridica de către consumător de la Oficiul poștal la care este arondată adresa de domiciliu.
|
Virament bancar, în contul personal nr ______________________________________ deschis la banca ______________________________________.
— Numele și prenumele consumătorului (consumătorilor)
— Adresa completa a consumătorului (consumătorilor), inclusiv număr de telefon și adresa de email.
— Semnătura consumătorului (consumătorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
— Data completării formularului de retragere și returnare produs ( obligatorie ).
Consumătorul suportă doar costurile directe legate de returnarea bunurilor, cu excepția cazului ăn care comerciantul acceptă sa suporte el acele costuri. În cazul contractelor negociate în afara spațiilor comerciale, în cazul cărora bunurile au fost livrate la domiciliul consumătorului la momentul încheierii contractului, comerciantul preia bunurile pe cheltuiala sa dacă bunurile, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poștă.